niedziela, 26 maja 2013

                                               Prolog


Znowu siedziałam i myślałam o tej nocy... Nienawidziłam do tego wracać ale co innego miałam do roboty? Wszędzie dzieciaki których nie znałam albo nie lubiłam. Codziennie przyprowadzali nowego bachora. Od czasu do czasu przychodziła jakaś mamuśka i tatusiek szukający brzdąca, bo własnego mieć nie mogli. Przychodzili ,a dzieci się na nich rzucały. Kiedyś bym się poryczała na taki widok, ale to było kiedyś. Dzwonek obwieszczający obiad wyrwał mnie z zamyślenia. Powoli wstałam poprawiłam tą głupią, szorstką bluzkę. Na obiad nie było nic specjalnego, tak w ogóle to nigdy nie ma nic specjalnego. Nienawidziłam siedzieć przy tych dzieciach, zawsze się na mnie dziwnie patrzyły, bo byłam od nich nieco starsza. 
-Czemu nie jesz?- Chuda pani z brzydką i wrogą twarzą patrzyła się na mnie to na mój talerz.
Po co mam jeść? Życie nie ma sensu. I co się tak patrzysz idź sobie nie potrzebuje twojej sztucznej troski.
Nic jednak nie odpowiedziałam i z obrzydzeniem zabrałam się do jedzenia.
                
                                                                 *********
Wiem, że krótkie ale nie wiem za bardzo jak pisać prologi. Chcę się już zabrać za 1 rozdział ;*


3 komentarze:

  1. Jeest tajemnica, to lubię. Błędów nie ma dużo, ale ci je wypiszę :P
    Nienawidziłam do tego wracać ale co innego miałam do roboty?- przed "ale" przecinek
    Wszędzie dzieciaki których nie znałam albo nie lubiłam- przed "których" przecinek
    Przychodzili ,a dzieci się na nich rzucały- za to cię zabiję. Po cholerę ci ta spacja przed przecinkiem??
    Kiedyś bym się poryczała na taki widok, ale to było kiedyś- powtórzenie
    Powoli wstałam poprawiłam tą głupią, szorstką bluzkę- po wstałam przecinek
    Na obiad nie było nic specjalnego, tak w ogóle to nigdy nie ma nic specjalnego.- powtórzenie i coś z czasami chyba nie tak
    -Czemu nie jesz?- Chuda pani z brzydką i wrogą twarzą patrzyła się na mnie to na mój talerz.- chuda z małej, przed "to" przecinek
    I co się tak patrzysz idź sobie nie potrzebuje twojej sztucznej troski.- od "idź sobie" można by było zrobić nowe zdanie i przed "nie" przecinek.
    Ogólnie nie jest źle. Wiesze, że ci to wszystko wypisała, żeby ci pomóc, no nie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem i cieszę się, że walisz prosto z mostu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nooo ciekawy prolog ;D Czytam dalej...

    OdpowiedzUsuń